Feeling great!

- postat i: Livet
Tack för alla fina ord mina vänner!
Det värmer verkligen och jag känner mig väldigt stolt av mina resultat jag har nått :)
 
Men den känslan gick jag till gymmet. Jag kände mig oövervinnerlig. Jag kan klara vad som helst.
Så vad gör man då på ett gym?
Man startar med att värma upp på bandet 5min promenad, 1 min på 10km/h, 1 min 11km/h och 1 min 12km/h. Denna veckan kör jag bara 3 minuter löpning, Måste ju ta det försiktigt med knät. Men hastigheten får jag öka :)
Kändes riktigt bra att värma upp benen ordentligt inför dagens squats :)
 
När jag skulle starta med squatsen så pressade jag mig lite ytteligare och ökade med 10kg på stången. Så jag hade idag totalt 30kg på min axlar. Har aldrig haft så mycket när jag gör squats så detta var ju faktiskt ett PB :D
Inte nog med det jag körde mina 10*10*30 kg! Starkt jobbat av mig om jag får säga det själv :)
 
Knäna börjar kännas riktigt bra så jag ökade även motståndet på bensparken så det blev 3*10*30kg :)
Som avslutning blev det lår curl 3*10*36kg. Är riktigt nöjd med dagens pass. Körde även lite mage i mitten av passen medan jag väntade på en maskin ;)
 
Så nu tänker jag ta mig en power nap ^^ Love my power naps :)
 
Ha en fin lördag eftrmiddag <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: