Doften av nystädat

- postat i: Kost, Livet, Vikten
Nu har jag äntligen städat färdigt :)
Det luktar gott och fräscht. Visst är det underbart.
 
Jag passade även på att göra lite plats i garderoben så att jag får plats med min braiga dammsugare för den andra suger på att suga. hmm låter lite dumt men ni fattar vad jag menar :P
Så den andra får åka ner i källaren istället.
 
När jag var nere i källaren så hittade jag även två jackor som jag sällan har på mig då de är rätt små i storlekarna (för mig iaf). Men jag tänkte att jag kan testa och se om de sitter bättre än vad jag minns.
Guess what? Dom passa riktigt bra. De gick och knäppa men det gör inget om jag tappar några extra cm runt midjan ;)
Härligt eller hur :D
 
Men jag lät de hänga kvar i källaren då jag redan har en höstjacka och en höst/vinter jacka uppe i lägenheten. Som sagt har jag ju de inte så stort ;)
Jackorna i källaren kanske får komma upp om jag tröttnar på någon av de andra ;)
 
Nu väntar jag på att golven ska torka. Sedan ska jag ge mig in i köket. Ska diska efter min lunch. 
Åt kyckling med sötpotatismos :) Riktigt gott.
Sedan funderar jag på att testa att göra morot och kademumma muffins. Får se hur jag gör ;)
 
Här är en bild på dagens lunch :D
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: