Diagnos?

- postat i: Livet
Det var ganska likt mot vad jag trodde.
Senan som håller ihop lårmuskeln och vadmuskeln är lite överanstängd.
Så jag måste "skruva ner på tempot" eller som jag kallar det: Tagga ner.
 
Jag måste helt enkelt låta mina ben vila mer.
Så har jag haft idrott på lektionstid där mina ben får jobba ganska mycket (vilket är i typ allt) så får jag inte träna benen på gymmet den dagen.
 
Så jag får ta mig ett snack med Världens bästa coach och se hur vi ska lägga upp min höst.
Jag tänker mig att jag får köra ben, löpning och annat liknande på helgerna då, eftersom vi har rätt mycket i skolan.
 
Men de där med att skruva ner på tempot... nja.
Kanske för bena, där knäna belastas. Men inte resten av kroppen ;)
 
Så jag tar mig en Celsius och drar till gymmet för att köra överkropp ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: