Damn you Candy Crush

- postat i: Livet
Alla känner väl till spelet Candy Crush?!
 
Jag har inte spelat det på jätte länge bara för att jag fastnat på en bana.
Men så fick jag för mig i går att jag skulle spela igen. Och nu har jag suttit hela eftermiddagen och spelat.
Borde ha pluggat istället men det är ju så mycket mindre roligt :P
 
Men nu har jag lagt ifrån mig surfplattan och ska strax hoppa i träningskläderna igen. Inte samma men andra ;)
Dags för pass nummer 2 ;)
Japp nu går hon fullt ut :P
 
Det är nämligen en föreläsning på gymmet idag om "styrketräning för kvinnor". Ska bli väldigt intressant.
Detta avslutas även med ett träningspass.
Jag har rätt så mycket träningsvärk men jag överlever ;)
 
Så hoppas ni har fått någon träning eller annat vettigt gjort idag. För jag har bara tränat typ :P
Nä men jag har faktiskt diskat lite av berget i köket ;)
Samt att jag har inventerat bland mina skor i källaren, innan jag köper nya vinterskor ;)
 
Så ha en fin em/kväll
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: