Dagens lunch

- postat i: Kost, Livet, Vikten
Just nu testar jag att pressa mig själv med min diet eftersom jag inte kan träna lika hårt som jag vill.
Vi får se vad vågen såger om det i morgon. Bara 4 dagar som jag kör strikt nu men tanke är att jag vill köra 5-6 dagar i veckan där jag verkligen anstänger mig med min kost och 1-2 dagar i veckan kan man äta lite vad man vill.
 
 
Ett stort lass kommer lastat med stekt kycklingfile och ungsrostad sötpotatis.
131g kyckling och 225g sötpotatis = 419 kcal, 45g protein, 47g kolhydrater och 5g fett. Sweet :)
 
Så med frukost och lunch är jag nu uppe i 644 kcal som är väldigt lite. Jag ska ta med mig lite frukt och nötter sedan som jag kan äta när jag är på Kalas. Kan även behöva köpa något mer till middag. Får se hur jag löser det ;)
 
BTW så har jag varit sugen på frallor i flera dagar. Men på Fredag kan jag få unna mig det ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: