Celsius <3

- postat i: Livet
Nu är jag äntligen hemma och sitter med min Celsius. Har längtar efter den hela dagen.
Har känt mig trött och lätt irriterad idag men har försökt att bara stänga ute andra människor i mellan åt istället för att snäsa åt dem.
 
Ibland blir det bara för mycket med samma sällskap :P Inget illat menat mot mina vänner. Ni är underbara <3 Men ibland behöver man vara själv eller vara med andra ;) Jag vet att ni vet vad jag pratar om.
 
Om 50 minuter är det dags att gå till gymmet. Om jag inte går lite tidigare ;)
Har ätit riktigt bra hela veckan och mina förhoppningar är nog lite för höga. Men jag är fan nöjd så länge de står under 100 kilo! Men jag vet ju redan att smalare har jag blivit så jag är redan nöjd. Men den där jäkla vikten sitter alltid och gnabbar mig i bakhuvudet. Det har blivit mycket bättre. Jag menar förr kunde jag väga mig 5-10 gånger per dag. Nu bor min våg i källaren. Jag borde kanske låta bli att väga mig så ofta som jag gör på gymmet. Men det stör mig inte så mycket just nu.
 
Jag är typ halvvägs i min vikt resa och jag är jätte stolt över allt slit jag har gjort. Jag tänker fortsätta kämpa tills jag är nöjd. Och då kommer jag ändå fortsätta att träna bara för att jag vet hur bra jag mår av det.
Jag tror aldrig jag har mått så bra som jag gör idag. Visst jag äter eller dricker inte vad som helst även om jag kan vara sugen. Men jag går inte heller hungrig. Att jag faktiskt var så okunnig som fick på pulverdieter där du fick i dig under 500 kcal/dag kan jag inte förstå idag.
Tur att man blivit gammal och vis ;)
 
Det hände något i höstas och efter det har jag kunnat fokusera lättare. Sen har Actic varit en räddare i nöden för mig! All den trevliga och kunniga personalen som hjälp mig när jag känt mig vilsen och nere. Ni är guld värda! Får nog ta och baka något gott till er allihopa någon gång som tack ;) haha
 
Nu ska jag pumpa lite musik i Lägenheten och sedan byta om. Tagga tagga!!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: