BAAAAM!

- postat i: Livet
Fy fasen så skönt! Denna veckan gav mitt hårda arbete resultat :D
Målet var att komma under 100 kilo och jag vägdes in på 98,0 kilo!!!!!!!!!!
Så nu har jag gått ner exakt 20,0 kilo på 10 månader!!!! Sååå himla glad och stolt.
Ska aldrig över 100 igen!
 
Fick även ett nytt program av bästaste M. Han vill nog döda mina muskler lite ;) Enkelt förklarat har jag 4 olika scheman. 2 för Överkropp och 2 för Underkropp. Lite extra tungt för Överkroppen då mina knän behöver mer återhämtning. 1-2 fokus övningar där jag ska kör 10*10 dvs totalt 100 rep! Så jag måste ha mycket mindre vikt.
Ska bli väldigt intressant att testa.
 
Så idag blev det mest teknik. Det var väldigt kul att höra att jag arbetar bättre med min rygg :D
Så det får bli gymmet varje dag resten av veckan ;) Ska bli kul :)
 
Men bästa av allt så har jag gått ner 20 kilo och är så himla stolt över mig själv!!!
 
Så här taggad var jag innan gymmet ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: