+ 5 kilo!

- postat i: Livet
Nu tänker säkert de flesta av er: Va? Har Sanna gått upp 5 kilo? Hon som tränar så mycket?
Men självklart är det inte så ;)
Jag ökade vikten på skivstången när jag kör marklyft med 5 kilo. Så idag hade jag 45 kilo :D
Jag körde som vanligt 10 set * 10 rep med 45 kilo. Det blev ganska tufft då jag ätit en mastig lunch med friterad kyckling och ris (Love spice n rice i Linköping)!
Kände lite smak från lunchen när jag körde mina marklyft och jag fick riktigt bra kontakt med både ben och bål :)
 
Idag var en sådan där dag då allt var toppen på gymmet :) Hårt men riktigt bra. Jag vill ju inte gå hem med massa energi kvar lixom ;)
Påvägen hem från gymmet passade jag på att stanna och handla på hemköp. Så nu har jag havregryn igen :D Köpte även kvarg så jag har som backup ;)
Och eftersom jag inte är super hungrig, då lunchen var så stor, plus att jag inte åt havregrynsgröt i morse... tänker jag äta det till kvällsmat :D Nomnom!
 
Men först ska jag ta en dusch.
 
Puss på er <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: