12 veckor kvar

- postat i: Livet
Av året.
Det är redan vecka 40! Det vill säga att dey bara är 12 veckor kvar av detta år. Sedan är det 2014! Gaaaah då ska jag vara klar som lärare! Herregud va tiden springer iväg.
 
Det är väl bara att göra det bästa av slutet av året. För när 2014 börjar ska jag vara i mitt livs form!  Kommer det vara så för er också? Det är inte för sent att börja. Börja idag!
 
Jag har hunnit äta frukost. Bästa målet på dagen :-)
Sitter och dricker en Celsius och ska snart dra mig till gymmet.
Handleden är inte smärtfri än men bättre än i går.
Men jag har hört what dosnt kill you make you stronger!
Right?
 
Men jag lovar att jag ska lyssna på kroppen och gör mina övningar ont kommer jag avbryta såklart ;-)
 
Så nu kör vi järnet. Bara 12 veckor kvar av året!
Kör hårt!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: