Work that ass!

- postat i: Livet
It´s legday baby!!!
 
 
Idag ska jag äntligen göra mina squats som jag borde gjort för flera dagar sedan :)
Har inte varit så taggad på det då jag har en hel del träningsvärk i skinkorna ;)
Men nu får jag sluta komma med undanflyker och bara gört!
 
Blev ändå lite motiverad då jag hade ett paket att hämta ut på posten när jag kom hem från studierna tidigare idag.
Jag kunde mig inte minnas att jag beställt något eller att jag väntade något.
Men när jag öppnade paketet så kom jag ihåg ;)
 
 
 
Två snygga shakers från #minresaräknas 
Har ni inte hört talas om denna motivation tagg eller vad man ska kalla de så kan ni söka på det både på instagram och facebook MRR eller Min resa räknas. Jag bugar och bokar för Crilles fantastiska arbete han lägger ner på detta. De har även galet snygga kläder som man kan beställa. Det är något jag vill göra när jag har råd med det :)
 
Så nu ska jag dra till gymmet och glöm inte "Min resa räknas - din också!" :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: