Vila

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Idag har det varit vilodag, från gymmet iaf.
Men skolan var jag redan i 8.30 och vi fick sluta tidigare. riktigt nice.
Så jag och en kurskamrat cyklade hem till mig för att plugga lite.
Visst är vi duktiga?
Inför för att jag fick så mycket gjort :P
 
Läste nämligen när jag kom hem att det väntade inte bara ett utan TVÅ paket på mig på coop :D Då kan man ju inte gärna fukusera på att plugga :P
 
Så jag fick mina jul gardiner och... ähh jag visar er bilder istället :P
 
 
 
 
 
Även paketet från gymgrosissten kom idag med...
  
 
  
 
Dessa två flaskor har jag läst att de är väldigt populära bland köparna. Det är Kolasås och chokladsås helt utan calorier! Hur det är möjligt har jag ingen aning om. Förmodligen är det en massa "skit" i dem. Men jag har varit sugen på att testa det en längre tid mest för att ha detta som ett allternativ på mina "lyxar dagar". Jag tror att det kan vara väldigt gott på tex fruktsallad.
När jag har provat dem ska jag självklart dela med mig av mina åsikter ;)
 
Så nu är det snart jul här i mit huss... nej lägenhet :P Jag längtar massa faktiskt. Har köpte massa fint att ha i jul och jag kommer ha det så mysigt :)
 
I morgon är det hemstuider som gäller och på kvällen ska jag unna mig ett riktigt härligt gympass ;)
 
Ha en fantastisk kväll!
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: