utveckling

- postat i: Livet
När man själv ser utvecklingen som händer i kroppen så är det helt fantastiskt.
Det kan vara små saker som ingen annan ser.
Sen kan det vara saker som andra ser men du inte ser.
 
Allt för ofta glömmer jag bort hur långt jag har kommit och hur duktig jag är som håller i och inte ger upp (som jag lätt gjorde förr).
 
I morse tog jag denna bild och la upp på instagram
 
Och när jag såg denna bild så tänkte jag "nämen hej va snygg min kropp börjar bli" :D Jo men faktiskt.
Innan har jag inte velat ha denna jacka stängd då det känts som om hela magen väller ut. Men det gör den inte så mycket längre.
Visst kanske jag håller in magen lite, men det gör jag alltid. Magen eller hela bålen har blivit starkare som gör att jag har en bättre hållning och kan hålla in magen mer och hela tiden :)
 
Men helt enkelt så är det fantastiskt att se hur långt jag har kommit och känna hur självförtroendet ökar och ökar :)
 
Idag slutade vi faktiskt 2 timmar tidigare, så jag är redan hemma :) Såååå sweet!
Så när man har lite tid över vad gör man då?
Jag skulle säkert kunna plugga något. Eller diska. Eller städa. Men nja jag är mer sugen på att....
TRÄNA!!! Så taggar med en Celsius och ska hoppa i träningskläderna och dra till gymmet :D
Gymoholic eller vad?
Men jag älskart och mår bra av det så why not lixom ;)
 
Så ha det fint allihopa!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: