Trappa ner

- postat i: Livet
Jag har beslutat att trappa ner lite på bloggande.
Har känt prestationsånget med att skriva många inlägg varje dag och vara kreativ och motiverande.
Jag vill inte lova något om hur ofta jag kommer skriva men det kommer bli någon gång ibland. 
När jag känner för det helt enkelt.
Jag vill inte behöva känna ångest för att jag inte hunnit skriva något.
 
Hoppas ni förstår.
 
Men glöm inte bort tävlingen om ett energy armor armband.
Kicka in på länken tävling ;)
 
Nu ska jag strax cykla iväg mot stallet för att dömma en tävling i 1-2 timmar. Lagom långt arbetspass ;) Dock så måste jag ju cykla 1,1 mil tur och retur.
Kommer ha med mig gymväskan för att cykla direkt till gymmet efteråt :)
Ska bli skönt att pumpa lite ben och rumpa ;) Benböj/squats står på schemat idag ;)
 
Ha en fin höst dag så hörs vi <3


Sara Hjort

Klart du inte ska känna ångest om du inte hinner blogga! Vi förstår ;)

Svar: Tack för förståelsen :)
Sannasaur


URL: http://sosfitness.myshowroom.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: