Time to work out!

- postat i: Livet
Dags för mig att gå till gymmet.
 
What dosen't kill you make you stronger right?
Så med en halv kass handled och träningvärk i benen så kan jag bara bli bättre :P
Idag är det dags för axlarna att jobba. Jag försöker verkligen känna efter om jag får ont av mina övningar men jag är ju också så galet envis så jag tror inte riktigt att jag känner av något.
 
Men en stukning kan väl inte bli värre? Det tar väl bara längre tid för den att bli bra eller?
Visst skulle jag kunna ligga hemma och vila eller bara köra cardio så som cykla och gå. Men jag älskar min styrketräning! Plus att jag är rädd att om jag inte går till gymmet på ett tag så kommer jag inte komma tillbaka. Så har det varit många andra gånger, inte bara för mig.
 
Jag må verka stark många gånger men ofta handlar det om att jag är rädd över att jag inte är stark nog.
Exempelvis så drömde jag att jag åt två polly i natt. En kompis köpte det i går och jag var verkligen jättesugen på att smaka, men det gjorde jag inte. Men idrömmen smakade jag och fick världens sug efter mer.
Jag vågar inte smaka för jag tror att jag kommer sitta här hemma och äta ihjäl mig efter det.
 
Jag vågar inte ta det lugnt från träningen för jag tror att jag skulle skämmas så mycket för att komma tillbaka. Framför allt om jag gått upp en massa. Jag är verkligen livrädd att jag ska ramla tillbaka i mina gamla mönster!
Därför kör jag på tills det inte går längre. Jag är typ som ett tåg utan bromar som gasar på istället för att varva ner och låta någon reparera mig. 
Risken finns ju att jag kommer köra på så hårt att jag tillslut bryter ihop. Men det finns risker med allt vi gör.
Just nu mår jag bra av att gå till gymmet och köra slut på mig själv så jag tänker fortsätta med det...



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: