Taggad till tusen!

- postat i: Livet
Idag är det äntligen dags!
Jag ska åka till världens bästa K!
 
 
Här var sist jag var nere och hälsade på henne och hennes sambo i småland :)
Shit va jag har blivit mindre sedan dess :)
 
Vi ska iaf ha en fantastisk helg!
Kväll blir det förmodligen bara massa skitsnack och tokigheter som bara vi gör ihop :P
I morgon går resan söder ut till Ystad. Har aldrig varit där så vi måste nog kolla av det ordentligt ;)
I Ystad ska vi även prova på något vi aldrig har gjort. Vi ska på spa! Ska bli galet kul.
Men helgen sluta inte där. Vi ska även hinna med en tur till GeKås i Ullared :D
Lycka! 
 
Så mitt bloggande kommer inte bli det bästa men jag lovar er något extra roligt framöver.
Jag ska ha min första blogg tävling!!!! Så den får ni hålla utkik efter ;)
Får se när den kommer upp på bloggen ;)
 
Men nu måste jag ta tag i pluggandet innan jag åker söder ut ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: