Studie redo!

- postat i: Livet
Magen är mätt...
Kroppen är tränad och mör...
Musiken är på...
Kaffet står och kokar...
 
Nu jäklar ska här pluggas ;)
 
Jag väntar fortfarande på att min kurskamrat ska komma hem så ska vi plugga tillsammans. Men jag tänkte börja lite själv, tills han hör av sig.
 
Men jag tycker det är mycket roligare att skriva om min träning och min "relativt" nya hälsosamma livstil än om studier :P
Så hur gick dagens pass?
Både bra och mindre bra. Inte dåligt! bara lite mindre bra ;)
 
Marklyft 10*10*45kg - sååå tungt men gjorde alla!
Utfall 3*10*25kg (10= 5 varje ben) - ökning med 5kg och det kändes riktigt bra!
Sida höger 10st + 8st med 5kgs vikt - bra kontakt
Sida vänster 10st + 8st med 5kgs vikt - bra kontakt
Rygg 10st med 5kgs vikt + 8 utan vikt - blir bättre :) 
Utsida lår 3*10*77kg - Bra kontakt med skinkorna ;)
Insida lår 3*10*43 - att jag inte bli starkare?
"Turning torso" mage, sida 10st/sida*36kg + 10st/sida*30kg
Rak mage (10+8+8)*36kg 
 
Som avslutning ville jag sätta ett personligt rekord i benpressen ;)
Jag ville klara dubbla min kroppsvikt så jag tog:
200kg och hela 3 rep!!!! Så galet bra avslut :D As nöjd.
Snart klarar jag alla vikterna på den maskinen. Tror den går upp till 224,6kg med alla vikter ;)
Det tar jag snart ska ni se ;)
 
Efter träningen så fick jag en lång pratstund med coachen om hur framtiden ser ut för min träning. Så två veckor till sedan blir det tyngt grejer :D As taggad på att ta vikter!!! Ska bli grymt kul!
 
Efter gymmet gick jag och köpte mig en sallad på stans godaste salladsbar :) Nomnom.
Jag har även börjat räkna kalorier (igen) och denna goding gick på totalt 830 kcal. Haha en sallad liksom ;)
Men oj va mätt jag blev och så gott!!!
 
Till frukost idag gjorde jag min goda proteingröt med äpplemos, banan och mandlar. Så här god ser den ut ;)
Man ser inte så mycket av gröten. Frukosten gick på ca 450 kcal. Och man står sig verkligen på detta ;)
Men nu är kaffet klart så nu checkar jag ut från bloggen.
 
Ha en fin dag!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: