Stronger

- postat i: Livet
Så himla härligt när man känner sig riktigt stark på gymmet :)
 
Började dagens gympass med 15 min på bandet vilket jag joggade 10 minuter av :) Riktigt nöjd!
Sedan var det dags att döda axlarna :)
 
Axelpress 10*10*12,5kg - galet jobbigt men jag fixade det ;)
Chins 10*10*75kg(hjälp vikt vilket ger ca 23kg att lyfta) - PB med så många rep :D
Axlar fria vikter 3*10*5kg(*2) - tungt med riktigt bra kontakt med axlarna :)
Biceps curl hantlar 3*10*7kg(*2) - Härligt att köra lite biceps curl igen :D
Face pull 5*10*6,7kg - drog ner på vikten lite och fokuserade på teknik och körde långsamt. Kändes bättre än tidigare.
 
Jag avslutade med att träna handleden lite genom "push ups". Jag gör inte riktigt armhövningar utan jag modiferar utifrån vad min handled klarar av. Men den blir bättre och bättre :)
 
 
Idag hade vi även kurs avslutning. Blev lite orolig då kursansvarig sa att vi skulle ha en avslutande examination. Men då drog hon och vår andra lärare fram en vagn med grejer för att göra tårtor :)
Vi fick i uppgift att göra en tårta som avspeglar vår grupp vi arbetat med under kursen :)
 
Så här fina blev våra skapelser :)
Vår är den längst till vänster :) Nom nom så gott det var :)
 
Ikväll har jag haft lite spa kväll och haft ansiktsmask och målat naglarna :)
Snygg man är då :P
 
Lite Orange med guld. Tänkte att det kunde passa till morgondagens outfit som jag ska ha på kvällen :)
I morgon ska jag ju på Actics medlemskväll med tre fina vänner till mig :) Ska bli riktigt kul :)
 
Men ni får se hur jag ser ut i morgon.
 
Ni får ha en fin kväll!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: