Storm varning!

- postat i: Livet
Ja det är väl ingen som har missat att det är stormvarning ikväll i typ hela Sverige. Det ska tydligen bli värst i skåne och väskkusten. Håller tummarna att ingen råkar illa ut.
 
Men efter skolan idag hade jag tänkt att bege mig till gymmet. Men eftersom vädret verkligen var det sämsta på mycket länge beslutade jag att köpa lite gott påvägen hem och krypa upp i soffan och mysa resten av kvällen.
Kände inte alls för ett pass på gymmet då kroppen fortfarande är mör sedan lördagens pass samt att det hällregnade :(
 
Jag försöker att inte få mycket ångest över det. Jag har faktiskt tränat i snitt 5 dagar i veckan de senaste 8 veckorna. Vilket jag är väldigt stolt över. Så jag kan vara hemma utan att egentligen få ångest för det ;)
Så jag hoppas på bättre väder och mer motivation i morgon ;)
 
Jag vill avsluta med att önska er en mysig kväll och håll er inomhus ;)
 
Puss puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: