snart framme!

- postat i: Livet
Tjo!
Sitter på bussen och ska vara framme om typ 20 min. Skönt! För jag är kissnödig och hatar att gå på toaletten ombord fordon. Sen ska jag bara klara mig från Värnamo till hånger också ;-) haha
 
Jag har även blivit påmind under denna korta busstur att jag verkligen inte gillar att åka buss. Det är så trångt för benen. Bussar (och plan) är gjorda för korta människor. Och då tycker jag ändå inte att jag är onormalt lång med mina 179cm. Jag är ju faktiskt näst kortast i min familj :-P 
Så knäna är sådär glada på mig just nu.
Kan vara att jag har världens blåmärke sedan jag föll omkull i Söndags när jag skulle stå på händer och fick en marmo fönsterbräda på mig :-P haha tycker fortfarande att det är roligt. Men jag tycker handleden kan lägga av och gnälla snart. 
 
Nä men det är resor som dessa som man saknar att ha bil. Ända fördelen med buss och likande transportmöjligheter är att man kan sova eller göra annat



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: