Slut spurt!

- postat i: Livet
Idag gjorde jag sista passet på mitt schema för i morgon ska jag få ett nytt :)
Så då passade jag på att ge lite extra ;)
 
Bänk och rodd var det på schemat och jag ökade vikten på båda. Bänken var galet tung men jag lyckades fixa alla rep ;) Riktigt nöjd med dagens pass. Dock får jag inte upp pulsen så mycket som jag hade velat. Så coachen sa till mig att avsluta med lite rodd ;) Hade alldeles för mycket energi och ork kvar efter styrkepasset så lite cardio blev precis vad jag behövde :)
 
Working those guns! snart så syns de bättre ;)
 
Jag hade även tur att vi hann med en tidigare buss så det blev inte så sent :)
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ser fram emot morgondagen. 
Skola står på schemat 9-16 och sedan blir det gymmet runt 19.00 ;)
Taggad tjej idag :)
 
Puss puss på er!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: