självdisiplin?

- postat i: Livet
Hörre du fröken självdidispin. Jag pratar om mig själv ;)
Jag har inte gjort nästa något vettigt under hela förmiddagen.
Det ända som är bra är väl att jag har tvättat.
 
Allt för att undvika att behöva plugga :P
Har nätshoppat lite också. 
Lite jul grejer. I år ska jag ha det riktigt mysigt här hemma under jul :)
Funderar även på att ha adventsfika med mina vänner :)
 
Så jag har shoppat på både ellos och på jotex :P hihi ^^
 
Men nu har jag nästa druckit upp allt kaffe som jag gjorde för att jag skulle plugga.
Dags att ta tag i detta nu.
En fråga ska göras innan jag äter lunch.
Minst en fråga till efter lunch.
 
Senare i eftermiddag/kväll ska jag köra ett spinningpass och innan det ska jag hämta min pulsklocka på stadium :)
Råkade viss beställa en till mig själv i ett års present från snusningen ^^
 
 
Ni glömmer väl inte bort tävlingen som avslutas på söndag:
http://sannasaur.blogg.se/category/tavling.html



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: