shopping

- postat i: Livet
Asså varför älskar jag shopping så mycket?
Det är någon förtjusning i att ha nya saker som jag inte kan beskriva eller förstå mig på.
 
Mycket följde med hem som jag kanske egentligen inte behöver.  Så som julpynt. Vem behöver det egentligen? 
Men jag kände att jag vill ha lite julpynt i lägenheten då jag kommer vara här hemma ensam på julafton.
Jag kommer nämligen jobba och åker hem till familjen på juldagen.
 
Sedan köpte jag massa mys grejer som en ny stor pläd, morgonrock, varma strumpor och inredning som motiverar. Detta kan jag njuta av när höst och vinter mörkret kommer. I år ska jag njuta av de mörka månaderna och göra de bästa av dem istället för att deppa.
 
Här ser ni ett collage på allt jag har köpt. Dock låg det inte ett hansledsskydd i lådan utan ett extra knäskydd :-/ jag glömde även fota de nya träningshandskarna och en klocka. Men de får ni se en annan dag
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: