Push it!

- postat i: Livet
Idag kommer blir en lång dag men jag ska klara hela dagen enligt min plan.
 
Jag började med att gå upp 05.15 och gjorde frukost.
Så nu har jag ätit gröt, riskakor och druckit lite kaffe.
06.30 är det dags att dra mot bussen som går 06.45.
8.15-12.00 har vi dansverkstad
12-13 blir det tacopaj och pizzasallad till lunch :)
13-15 har vi föreläsning.
15-17 har vi yrkessnack.
17.20 går bussen tillbaka och vi hoppar av bussen runt 18.30.
Men min dag slutar inte där. Jag har packat med mig gymväskan och drar direkt till gymmet!
Så jag är väl hemma efter 20 någon gång :P
 
Ja jäklar va jag kommer sova gott i natt känner jag :P
 
Har packat med mig massa mellis så att jag klara mig. Så som nötter, frukt, riskakor och proteinpulver. Jag ska även äta en proteinbar och dricka en celsius på bussen hem :)
 
På gymmet ska jag döda armarna. Har tänkt att öka lite på bänken. antiken 1kg eller 2,5kg. hmm jag får rådfråga med coachen ikväll ;)
 
Men vet ni vad. Jag är skit taggad för denna dagen. Varför vet jag inte men det känns som en utmaning att orka med dagar som dessa ;) Jag säger "Bring it on!" ;) Nu gör vi detta!
 
 
 
Ha en fantastisk dag alla mina!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: