puls

- postat i: Livet
Jag är riktigt sugen på att skaffa mig en pulsklocka.
Har förmodligen sagt det tidigare också men jag är nyfiken på vad jag har för puls när jag tränat, i vila och om jag faktiskt kommer upp till min maxpuls.
 
Jag är lite sugen på denna från Polar
Snygg och enkel. Finns bland annat på sportamore.se där jag får 15% studentrabbat med mecenat.
 
Men jag väntar ett tag. Det är ju inte långt kvar till jul ;) 
 
Är det någon av mina läsare som har en pulsklocka som de är nöja med???


Anna

Jag har just den där klockan! Har även en Garmin med gps som är mer avancerad men den rosa polar-klockan har jag när jag är inomhus och tränar. Den dyrare varianten som har gps fungerar bara utomhus om man vill ha med kaloriförbrukning.
Men polarklockan tycker jag är kanon om man är ute efter kcal-förbrukning, tidtagning och puls. Väldigt lättsam och snygg:) Det man bör ha med sig är att kcal-förbrukningen är ungefär och när jag har haft på mig båda klockorna och jämfört kcal-förbrukningen har polar-klockan visat nästan dubbelt så mkt i förbränning.. Men bara man vet om det är det ju lugnt och jag kan verkligen rekommendera den:)

Svar: Tack för din åsikt och att du delar med dig av din erfarenhet. Kommer nog beställa hem Polar klockan rätt snart ;)
Sannasaur


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: