Passande... NOT

- postat i: Livet
Som ni vet gjorde jag illa handleden lite granna i Söndags.
Det har inte varit några större problem för mig än.
Tills idag.
Vi hade på schemat Boll 3/Rörelseanalys. 
Min förhoppning var att det skulle kunna vara fotboll. Men ack nej vi hade Vollyboll.
Inte så passande med en dålig handled.
Så jag försökte vara med så gott jag kunde men efter ca 45 minuter så klev jag åt sidan då jag insåg att det skulle bli för mycket påfrestning för just handleden.
Så jag satt och analyserade mina kurskamrater i 2 timmar!
Inte super kul men jag var en duktig student och tog inte fram mobilen utan faktiskt analyserade vad mina kamrater kunde tänka på och ibland slängde jag in något tips.
Det är ju vad jag kommer behöva kunna och göra som idrottslärare.
 
Men detta var rätt segt och golvet var kallt :/
Men men vad gör man inte.
 
Nu är jag iaf hemma en sväng och ska tagga om för veckans näst sista gympass.
Idag står det Axelpress och chins på schemat. Får se hur detta går med min handled men jag kan ta lite mindre vikt än vad jag brukar ha så kanske det går bra ändå ;)
 
Så nu ska jag slänga i mig detta mumsiga :)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: