Nya planer

- postat i: Livet
Idag var tanken att jag och en kurskamrat skulle iväg och göra en skoluppgift tillsammans.
Men vi fick ändra de planerna pga olika omständigheter.
 
Så vad gör jag då?
Jag går till gymmet!!!
Lika bra att komma igång direkt och inte vänta för länge ;)
 
Idag är det överkroppen som ska få jobba.
Handleden är fortfarande inte bra men jag tyckte den kändes lite bättre i morse.... tills jag slog i den i en dörr :-(
Men jag har ju köpt nya träningshandskar som har extra stöd runt handleden. Tror de kan vara riktigt bra ;)
 
 
 
Jag köpte ju även en klocka i går.
Så himla fin och passar perfekt med mitt fina shamball armband från easweden.se
 
 
Fin fint tycker jag.
 
Ni glömmer väl inte bort tävlingen där ni kan vinna ett armband från easweden???
gå in och läs på här:
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: