Never ever give up!

- postat i: Livet
Hårt jobb lönar sig oftast.
Denna veckan gjorde det verkligen det.
 
Förra invägningen visade 98,0 kilo
Månaden har inte varit den bästa på kost fronten och i Söndag stod vågen på 101,3 kilo.
F*ck no! Sa jag då och la i högst växeln. Jag ska fasiken inte väga över hundra. Det bästa var vätska så de försvann fort. Skönt :)
 
Men vad visade den offeciella vågen idag då? Eller bodyscannern...
Den sa att Sannasaur väger 97,4 kilo! -0,6 kilo! Awesome är skit nöjd. Vågen visar minus och det vad allt jag unde kräva denna månad. Jag vill ju gentligen snitta på 2 kilo i månaden men detta är jag ändå super nöjd med.
Jag får helt eneklt försöka hårdare på att ha en högre växeln nästa månad.
Men jag menar minus är fortfarande minus och det är långt ifrån plus ;)
 
Så awesome jobbat denna vecka av mig och fortsätt så ;)
 
Så kom ihåg att ge aldrig upp. Det kommer ta tid men det är så värt det.
 
Total vikt nedgång är nu: 20,6 kilo!
Och fler kilon ska det bli.
 
Nu ska det bli skönt med 4 dagars vila!
Berättar mer om det i morgon ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: