När suget sätter in

- postat i: Kost, Livet
 
Förmodligen var jag bara sugen förut när jag kom hem.
Så det råkade visst bli så att jag bakade lite ;)
 
Slängde ihop ett nytt recept på proteinmuffins :)
 
Här har ni receptet:
3 ägg - vispa till fluff
2 bananer
2 tsk bakpluver
lite vaniljpulver, kanel och kademumma
1 dl fiber havregryn
1/2 dl vetemjöl (går säkert att byta ut till något annat)
2 skopor (60g) Whey one choklad-hasselnöt
 
12 minuter i ugnen på 150g Kan säkert räcka med 10 minuter då dessa blev lite torra i min smak.
Men de blev väldigt goda.
Totalt blev det 15 muffins för mig :)
 
 
 
Nu taggar jag inför kvällens pass på gymmet.
Har bokat ett spinning pass. Det var väldigt länge sedan jag körde det så det ska bli kul :)
 
Hoppas ni har en fin eftermiddag!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: