När polletten faller ner

- postat i: Livet
Ni vet dehär aha upplevelserna man får ibland.
Jag fick en sådan nu på förmiddagen.
 
Satt och kollade av i bloggen hur mycket fett % jag hade i början av året. Vilket var va 46%. Så jag har lyckats gå ner ca 10% i fett! Galet bra jobbat tycker jag :)
 
Jag kollade av min kvitton från gymmets bodyscanner och insåg att mellan de två senaste invägningarna (3 veckor mellan) så har jag gått upp 0,7kg i vikt. Men som jag beskrev var det 2,1 % i fett som försvunnit. Jag blev nyfiken då jag inte kollat hur det låg till med musklarna. De har gått upp under 3 veckor 2,5kg! Helt galet bra!
Så helt klart okej att man går upp 0,7kg i vikt när man ökat så mycket i muskelmassa :D
 
Det är bara att fortsätta att äta, träna och vila som jag gör så bränner jag bort fettet och bygger muskler på ett bra och hälsosamt sätt :D
 
Keep up the good work :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: