Middle of the week

- postat i: Livet
Onsdagen är här och det är ju mitt i veckan.
För mig känns det som om det vore torsdag eller fredag. Kan vara för att vi lämnat in vår rapport idag och nu är det bara självstudier fram tills måndag ;)
 
Var hemma runt 14 och började då med att laga mat.
Idag blev det lax med morötter i saffranssås. Detta serverades med Bulgur. Nomnom! Väldigt gott!
 
 
 
Vid 17 tiden drog jag mot gymmet för att träna tillsammans med A. Det var väldigt länge sedan vi körde ihop så det var riktigt kul :)
Idag stod det axlar på schemat. Börjar gilla denna dagen mer och mer. Har varit lite tråkig men börjar som sagt gilla den :)
 
Så idag körde jag detta:
 
Axelpress: 10*10*12,5kg - ökade med 2,5kg sedan tidigare och det kändes riktigt bra :)
Chins up: 10*10*77kg (det är hjälpvikt så säg ca 20kg som jag drar) - kändes riktigt nice idag!
Axlar med fri vikter 4*10*4kg - Fick bra kontakt med axlarna :)
Face pulls: 4*10*9,2kg - Gillar verkligen denna övning då jag har utvecklats så himla mycket i den :D
 
Vi avslutade även med 2000m rodd och oj va jobbigt det var. Min skinkor höll på att dö :P
Men vi gjorde de och det är det viktigare. Ge inte upp ;)
 
Nu ska jag fixa lite kvällsmat i form av äggmackor :) Nomnom
 
Ha en fin kväll!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: