Många tankar

- postat i: Livet
Jag är en person som tänker alldeles för mycket.
Jag för söker dra ner på det och mer rycka på axlarna åt alla jobbiga tankar.
 
På gymmet kände jag att jag inte tagit ut mig ordentlig och bad M och tips på något mer jag kunde göra. Då föreslog han att jag skulle köra 2000m rodd. Jag har väl kört rodd en gång sedan jag började på actic. Men jag lyssnar alltid på min coach ;)
Men så skönt/jobbigt det var. Jag tog verkligen ut mig den sista energin jag hade. Svetten lackade i ansiktet och jag tänkte bara på en härlig sommardag på göta kanal. Det rensade verkligen huvudet på mig.
Ska testa det flera gånger om jag har många tankar i huvudet ;)
 
I morgon är jag schema fri från skolan men har istället blivit bokad för arbete 15-20. Lite lagom pass. Men i morgon ska jag fasiken inte äta en enda bulle! Jag har köpt massa cementiner som jag kan ta med mig och äta istället :) Förbedreda är ens bästa vän när man vill undvika frestelser!
 
Men innan jobbet ska jag även tvätta.
Ska även ta mig en sväng till affären och handla loka pepparkaka (hoppas de har det) och frukt och bär som jag kan ha på gröten på morgonen ;)
 
Men nu ska jag mysa tillsammans med the big bang theory :D



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: