Kommande vecka!

- postat i: Livet
Har suttit och planerat lite över kommande vecka.
Nu kurs börjar i morgon. I Norrköping :( BLÄ. Inte för att campus där är dåligt utan pendlandet. Suck!
 
Just nu ser det ut som det blir studier av olika slag Måndag till Torsdag. Träningen kommer förmodligen ske samma dagar plus helgen.
Jag hade ju tänkte att köra pass nr 4 i går på gymmet men det var typ omöjligt att göra efter passet som jag körde med Sofie :P Men nu har jag ångest för att inte hunnit köra alla 4 passen under en vecka. Har gjort de alla andra veckorna :/ Kanske en piss i havet för er men jag stör mig på det.
 
Så i morgon blir det pass nr 4 på gymmet.
Tisdag blir pass nr 1 och Onsdag blir pass nr 2.
Men på Torsdag är det dags för uppföjlning med Coachen och det kommer bli ändring i schemat :)
Jag kommer även få väga mig eftersom det har gått 365 dagar sedan jag tog tag i mitt liv för sista gången som det ska hålla resten av mitt liv!
 
Så taggad, taggad, taggad!
 
Just nu känns det som jag vill träna varje dag denna vecka. Men jag får väl försöka att vila minst en dag iaf :P
Att det ska vara så jobbigt att vila :P
Jag menar idag har jag ju bara cyklat 14km :P Haha 
Ja, jag kanske har blivit lite av en gymoholic. Skämtade ju om det tidigare i år om att det var mitt mål :P 
Och vet ni vad! Jag älskar det!!! Jag ser utveckling och progression typ varje vecka! Jag känner mig stark och hälsosam. Jag är verkligen i mitt livs bästa form och bättre ska den bli :D
 
Tack alla som stöttar mig under min resa <3 Älskar er <3
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: