Intar studieläge

- postat i: Livet
Nu är jag hemma igen.
Har varit iväg och intervjuat barn och detta ska nu traskiberas.
För er som inte vet vad det är så är det när man skriver ner det man spelat in.
Så jag kommer väl sitta här i någon timme eller två. 
Jobbigast är ju att jag inte riktigt kan använda min vänter hand som jag brukar när jag skriver. Så detta kommer ta längre tid än vanligt.
Men kaffet är kokat och jag har massa koppar jag kan hinka i mig.
Så jag kommer nog klara av detta ändå ;)
 
Senare idag ska jag laga mig mat. Känns som en evighet sedan jag laga mat. Ska göra kycklingfilé med sås, majs och gröna grönsaker till. Nom nom. Självklart blir det lite matlådor också. Tycker det känns så onödigt att bara laga en portion :P
 
Nä nu är det dags att komma ig¨ång.
Så vi hörs senare ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: