Ibland så

- postat i: Livet
då är jag lite duktig eller har lite självdisiplin ;)
 
Vaknade av mig själv vid 6.30 i morse. Istället för att ligga och dra mig så googlade jag fram vilka öppetider espressohouse har här i stan. 07.00-21.00. Super!
Packade ner datorn och lite böcker. Hoppa i lite kläder och tog cykeln dit.
Så började dagen med en mys frukost på vad jag tycker är stans mysigaste fik :)
 
 
Hittade även en app i går där man kunde lägga till massa roligt på sina bilder ;)
 
Sedan satt jag och pluggade fram till lunch. Fick ett break vid 10 tiden då en kompis kom och joinade mig på en kaffe. Bästa med denna kompis är att hon oftast bara tar en kaffe. Då kan jag följa hennes exempel på att inte köpa någon fika :)
 
Efter att jag pluggat gick jag och köpte mig tacos till lunch. Det var vekligen en evighet sedan jag åt tacos så jag kunde att jag kunde unna mig det idag nu när det är fredag också allt :)
 
Efter lunch passade jag på att handla lite mat inne på hemköp.
Var väldigt nöjd som inte ens köpte mig naturgodis. Var inte alls sugen så då är det ju ingen mening att köpa :)
 
Hemma såg jag att jag hade lite mörk bakchoklad. Så jag fick en idé om att göra mitt enga fredagsmys/godis :)
 
 
Så nu står dessa godingar och göttar sig i frysen och kommer vara klara när jag kommer hem från gymmet :D
Det är så enkelt som det ser ut.
Skivade upp 3 små baner, smält choklad och hälde över skivorna :D
Tror det kommer bli super gott :D
 
Så nu taggar jag inför kvällens gympass. Zumba följt av CXwork. 
Trevlig fredag på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: