I väntan på paket

- postat i: Livet
Nästa vecka väntar jag inte bara ett paket.
Inte två....
inte tre....
utan fyra paket :D
 
Det första får jag på måndag. Det är produkterna jag beställde sist på Party Lite visningen jag var på för 3-4 veckor sedan. Min kompis ska komma hit när jag har visning så då passar hon på att ta med det då :)
 
Sen har jag gjorde lite små beställningar hos ellos, jotex och gymgrossisten.
Från Ellos kommer ett träningslinne, en topp och en klänning.
Från jotex kommer lite olika julgrejer. Ja jag längtar till jul :)
Från gymgrossisten kommer bland annat en snygg shaker från BMR och dragremmar från betterbodies. 
 
Älskar att få paket :D
 
Härligt att ha något att se fram emot nu när det är mycket i skolan :)
 
Har pluggat massa idag och det känns i ryggen vill jag lova. Men jag är nöjd med allt jag har hunnit med :)
 
Hoppas ni också haft en bra dag <3


Sara

Om du inte redan visste det så gör jag nog din helg nu :) Men Gymgrossisten ska öppna i Linköping!!!!!!

Svar: Nä det visste jag faktiskt inte. Så jäkla awesome! Vet du vart???
Sannasaur


URL: http://sosfitness.myshowroom.se
Sara

Tror det var nygatan 18. En bit nedanför stadium. Öppnar på lördag :)

Svar: Det ska jag verkligen kolla upp. Tack för tipset :D
Sannasaur


URL: http://sosfitness.myshowroom.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: