Hell yeah baby!

- postat i: Livet
Idag var verkligen vågen min vän :D
Jag hade inte höga förväntningar då jag vägde mig senast förra veckan och det visade lite plus.
Jag hoppades på några hekton men jag fick så mycket mer :D
 
Den visade på -1,8kg från förra veckan! Det är -1,2kg sedan förra månaden. Jag är galet nöjd med det :D
Nu väger jag alltså 96,2kg :D:D:D inte alls långt tills 95kg ;) Jobba jobba jobba.
Det känns som min kropp verkligen börjar hitta en balans och går åt rätt håll :)
 
Jag vet att jag skriver många smilisar men jag är så himla glad över detta :D
 
Så på 1 år har jag gått ner hela 21,8kg :D Heja mig!!!
 
Så här glad är jag idag. 
Nöjd för att jag tog tag i mitt liv och såååå tacksam för alla som stöttar mig under resa. Extra tack till världens bästa coach M som har verkligen fått in mig på rätt bana. Du är världens bästa ska du veta!
 
Nu är det dags att hoppa in i duschen och se fram emot nya utmaningar ;)
 
Ha en fantastisk kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: