Great workout

- postat i: Livet
Även om motivationen inte var på topp så lyckades jag göra ett riktigt bra träningspass :)
Det blev totalt 1 timme och 20 minuter. 
 
10 min uppvärmning, varav 5 min joggandes.
50 minuter styrka:
Squats 10*10*30kg - tungt men djupa :)
rygglyft 3*8*5kg - Bra kontakt :)
Sidlyft hö + vä 3*8 utan vikt - ojojoj va det kändes :)
Benspark 3*10*43kg - tungt men bra känsla :)
Sittandes lårcurl 3*10*43kg - Kändes nästan lite lätt ;)
Sittandes situp 3*10*30kg - bra kontakt med de övre magmusklerna :)
 
Passet avslutades med 20 minuter cardio :) Det blev 2 km joggandes på 13.50min. Oj va jobbigt det var i slutet men envis är mitt mellan namn ;) Haha
 
Denna text är så sann! Jag tänker inte sluta förens jag uppnått alla mina mål. Och jag sätter upp nya hela tiden, så jag kommer aldrig att sluta ;)
 
Kvällens middag blev detta. NOMNOM!
Kyckling med rotfrukter och tomater :)
 
Så nu blir det en lugn hemma kväll tills det är dags för sängen. Ska upp tidigt i morgon då jag har skola 8-17. Segt men jag hoppas verkligen på att jag har energi till att gå och träna på kvällen. Får ta med mig Celsius och proteinbar på bussen hem så måste jag gå och träna efteråt ;)
 
Ha en fantastisk kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: