Gör det bästa du kan

- postat i: Livet
Idag var det massor med folk på gymmet.
Jag fick värma upp på cykel då alla banden var upptagna. Men det funkar ju det också.
 
Styrketräningen gick över förväntan faktiskt. Jag kunde köra samma vikter som förra gången på mina fokus övningar. Dock fick jag köra med de breda greppet på chinsen då handleden sa ifrån när jag höll med de smala greppet. Men men jag är inte den som är omöjlig ;)
 
Ni kanske undrar vad jag menar med breda vs smala greppet på chin så jag letade upp två bilder för att demostrera
 
 
Detta är det smala greppet. Det finns säkert något korrekt begrepp för det men jag kallar det smala greppet :P
 
Och detta är det breda greppet. Detta är vanligtvis tyngre för det flesta. Jag brukar varva varannan gång mellan dessa två grepp. På det sättet blir man van vid båda :)
Dock klarar jag ju inte att göra utan hjälpvikter än men en dag så kommer jag också klara det ;)
 
Ge aldrig upp. Fortsätt kämpa!
 
 
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: