Fredagen är här igen

- postat i: Livet
Älskade Fredag är här!
 
Jag har börjat dagen med att tvätta. Segt men skönt nät det är klart. Ska bara hämta tvätten och vika in allt först :P
Jag har även hunnit med att äta frukost och diska mitt berg som varit i köket allt för många dagar.
Så nu sitter jag och avmjuter lite morgonkärlek <3
 
 
I eftermiddag/kväll ska jag köra ett Sh'bam pass med en kompis. Det är riktigt kul att skaka loss inför helgens roligheter :)
Något som många glömmer när de vill komma igång med träning är att det ska vara roligt! Hitta vad du gillar!
Så sant!
Två pass som jag gillar är just Sh'bam och Zumba. Gillar man att dansa så är dessa pass riktigt roligt.
 
När jag började min resa för drygt 1 år sedan så körde jag mycket Zumba hemma genom TV-Spel och dvd. Har båda versionerna. Så under 2-3 månader var det bara Zumba och promenader med lätt joggning som jag gjorde för att gå ner i vikt.
 
Så glöm inte att träningen ska vara rolig :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: