Förhoppningsfull

- postat i: Livet
Tja på er!
 
Nu är jag hemma från plugget och min hanndled har inte varit bra idag :-/ 
Den har gjort mer ont än tidigare. Blä.
Hoppas att lite ledighet kan hjälpa :)
 
Men det är ju inte det jag är förhoppningsfull över.
Jag är förhoppningsfull över dagens invägning.
Jag har ätit strikt och kontrollerat ett par dagar nu. Helst ska jag ju göra det minst 5 dagar i veckan men det går ju inte alltid som man vill. 
Teoretiskt ska jag kunnat gå ner något hekto sedan förra invägningen men det är inte alltid så med praktiken.
Jag har Förbränt mer än vad jag tagit in men sedan kan hormonerer och stress bland annat påverka också.
 
Men oavsett va vågen säger så är det bara att tagga om inför kommande period ;)
 
Ska snart byta om och dricka mig en Celsius.
Har även satt på mig mina snygga armband från easweden.se och icaniwill.se ;)
 
Snygg kombo. Älskar rosa och lila :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: