förbereda sig

- postat i: Livet
Hej på er.
Jag är på jobbet.
Ni vet där jag gärna vräker i mig kakor och bullar.  Men redan igår gjorde jag iordning vad jag skulle ha med mig för mat.
Eftersom jag jobbar 7-15 så äter jag både frukost och lunch här.
 
Imorse åt jag havregrynsgröt med äpplemos och mjölk samt två ägg.
Gott och mättande.  
Till "mellis" som man säger i förskolevärlden åt jag två clementiner och en näve nötter :-)
 
Till lunch hade jag med en matlåda med saffranslax och bulgur.
 
Jag blev lite chokad när jag såg att allt detta innehåller lika mycket kalorier som gårdagens frukost :-P helt galet vad olika det blir och framförallt hur mycket kalorier mackor innehåller :-P
 
Så två timmar till innan jag ska hem. Har lite mellis kvar om jag får ett sug ;-)
 
Hoppas ni har en fin dag.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: