Fettet försvinner :D

- postat i: Livet
Under 10 dagar nu har jag inte vägt mig på gymmets våg i omklädningsrummet. Jag har även ätit minst 1950 kcal om dagen. Vissa dagar har det varit mer.
 
Detta har gjort mig väldigt nyfiken på vad vågen säger och hur kroppen reagerar. Då föreslog bästa coachen M att jag skulle väga mig idag. Min första respons är "men nej jag har ju ätit mindre bra de senaste dagarna". Typ glögg, pepparkakor och för mycket bröd. Men jag har ju lovat att inte hetsa med maten så jag förstår tanken som M hade.
 
Och vet ni vad?
Jag blev ändå positivt överraskad. Jag hade gått upp lite i vikt (+0,7kg) vilket var mycket mindre än vad jag trodde. Jag var rädd att vågen skulle visa tre siffrigt igen. Men det bästa var att jag har blivit av med 2,1% fett på 3 veckor!!! Det visade även att magen har gått ner 2,7% fett...
 
Så himla nöjd! Jag antar att kroppen har mått bra av lite mer mat :D
 
Det kommer även bli invägning nästa Torsdag mest för att det är 1 år sedan jag började min resa :)
 
Så det är bara att jobba på helt enkelt med både träning och mat :D
Och tack till världens bästa coach! Utan dig skulle jag aldrig ha kommit så långt som jag gjort <3
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: