En stor fördel

- postat i: Livet
Dricker man inte alkohol så blir man inte bakis :)
Men visst det kan vara roligt att supa till det ibland, men jag saknar det inte speciellt.
Just för att jag blir så galet dålig dagen efter och det tar typ 3 dagar innan jag är tillbaka i balans igen.
 
Igår hade vi en riktigt trevlig kväll tillsammans med Actic gänget :)
De bjöds på hälsobuffe med kyckling, bulgur, oliver och annat gott.
Det ända vi saknade var ju ett dansgolv. Jag frågade en bartender när de skulle öpnna upp till dansgolvet. Vi hade förhoppning om att det skulle vara vid 22 då abboneringen av Platens var slut vid den tiden. Men nej de kunde inte öppna förens 23.30. Det vill säga drygt 2 timmar senare.
Lite segt så vi valde att gå hem runt 22.30.
 
Tack till min fina vänn Sofie som gick med mig hem också så jag slapp att gå själv. Kärlek till dig <3
Helt enkelt en väldigt fin kväll med fina människor <3
 
 
 Gårkvällens outfit ^^
 
Snart är det dags för en gym-dejt med fina Sofie om allt blir som vi planerat :)
Ska svättas och kämpas ;)
 
Så jag önskar er en trevlig lördag och gör det bästa utav den ;)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: