determination

- postat i: Livet
Ibland kan jag vara riktigt duktig när jag väl ger mig f*n på saker och ting.
Denna helgen ger jag mig själv en stor guld stjärna. Inte den minsta bulle har jag ätit på jobbet!
Idag var suget stort men jag stod emot! Så bra jobbat av mig!
 
Taggad tjej inför veckans sista träningspass ;)
 
Träningen gick också riktigt bra.
Även om jag är dum som inte lyssnar på handleden när den säger ifrån.
Eller lite lyssnade jag då jag efteråt frågade om det fanns någon likande övning där inte handleden påverkas lika mycket. Självklart fanns det de så detta är nu bytt ;)
 
Det var riktigt kul idag då min teknik på bänkpressen börjar verkligen bli bra (tycker jag iaf). Jag kör ju utan vikter på stången just nu då jag kör 10*10, dvs 100 rep.
Men jag ökade dock i rodden upp till 32kg och det kändes riktigt bra. Klarade 10*10 galant och jag kan nog öka näst, nästa gång igen ;) Feeling strong!
 
Hade även ett bra snack med coachen efteråt. Han har så många kloka tankar :) Och jag måste bli bättre på att inte väga mig. Jag vet ju att resultaten jag vill ha kommer komma men huvudet vill ändå inte riktigt släppa vågen.
Men jag ska verkligen försöka att undvika vågen på gymmet.
 
Vad jag igentligen gör när jag är på gymmet ;) haha
 
I morgon är det ny vecka och nya möjligheter.
Jag börjar Måndagen och vecka med bästa sätt (enligt mig): ett styrkepass på gymmet ;)
Men först ska jag ladda med en ordentlig frukost och en Celsius innan ;)
Resten av veckan är det fokus på plugg! 1 rapport ska in på onsdag (23.30) sedan ska opponering planeras på rapport samt läsa sig in på 3 andra rapporter. Sedan får man inte glömma portfolion som ska in vecka 43.
Märks att det är slutet på en kurs nu ;)
 
Men nu ska jag äta något lätt, då jag är jättehungrig. Sen blir det chill innan jag kryper ner i sängen ;)
 
Sov så gott alla!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: