Det börjar ta sig :)

- postat i: Livet
Fick precis världens härligaste kommentar av coachen. "Du börjar få en knäböjsrumpa, bra jobbat!" Så jävla underbar han är :) Det gjorde verkligen min dag!
Jobbar man får så lönar det sig helt enkelt :D Stolt som f*n!
 
Dagens pass på gymmet gick strålande. Humöret på topp och det utan en celsius innan passet ;)
Ni kanske har listat ut att det var knäböj på schemat idag ;)
 
Jag började med uppvärmning på bandet. Hade massa energi så jag började springa. Det gick väldigt lät och med flyt så jag ökade hastigheten flera gånger :) Slutade med att jag sprang någonstans över 5 minuter. Men sedan ville jag komma gång mer styrketräningen ;)
 
Knäböj 10*10*30kg - ökning och det kändes riktigt härligt i hela kroppen :)
Benspark 3*10*43kg - ökning här med, men satans va tungt det var ;)
Sittande lårcurl 3*10*43kh - hade kunnat ta något kilo till då det kändes ganska lätt.
Raka situps 3*10 (utan vikt)
Sida 8st per sida (utan vikt)
Rygg 3*8 (utan vikt)
 
Hade även på mig min polar pulsklocka och jag hade inställningen att styrketräning borde inte öka min puls så mycket. Oj så fel jag hade. När jag gjorde mina knäböj snittade pulsen på ca 155 slag/min :P
Så totalt på passets 65 minuter förbrände jag 595kcal. Rätt bra jobbat.
 
Nu är jag galet taggad inför morgondagens träning.
Spinng 45min + Styrka (bänk och rodd) SWEET!!!
 
Men nu ska jag testa ett recept jag sett på instagram. Kanske delar med mig av det senare eller någon annan dag ;)
 
Puss puss och glöm inte att jobba hårt!
 
 
p.s sista dagen för tävlingen om ett energy armor http://sannasaur.blogg.se/category/tavling.html



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: