1 helt år har gått!

- postat i: Livet
Just idag är det ett helt år sedan...
sedan vad då tänker ni?
Sedan jag slutade snusa såklart :D
 
 
 
Shit va tiden går fort! Jag är så himla stolt över mig själv att jag tog den kontrollen över mig själv och slutade :)
Visst har jag saknat det ibland. Men jag har inte tagit en ända snus. Jag har varit nära ett par gånger men jag har klarat det. 
 
Testade att räkna ut hur mycket pengar jag har sparat på detta år nu när jag inte snusar.
Jag brukade snusa typ en dosa/per dag. Vi säger att en dosa ligger på 25:-
25*365=9125 Helt galet mycket pengar!
Men var är dem idag? Haha.
De har lagts på massa annat roligt istället ;)
 
Men jag är väldigt stolt över mig själv att jag slutade :)
Plus att det är bara 15 dagar kvar till ett annat 1 års jubileum. Den 1 November 2012 började jag min långa resa mot ett hälsosammare liv. Började ju med 13 dagars dieten som inte var den bästa. Men jag räknar ändå från de datumet.
 
Vill ni bli mer hälsosamma? Börja idag!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: