Whoop whoop!!

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Idag är jag riktigt pepp.
Satte PB i benpressen idag. Klarade alla viktplattor som maskinen har :D totalt 224,8kg och jag orkade 3 rep :D
Så jäkla bra! 
Eftersom jag var så grym och eftersom det är lördag så lät jag mig själv köpa lite glass på vägen hem. Nomnom :)
 
En annan rolig grej som jag valde att gör i går kväll var att undersöka hur mycket jag förbränner när jag sover. 
Under 8 timmar sovandes så förbärnde jag hela 747 kcal (ta det med en nya salt) enligt pulsklockan. 
Det var mest en kul grej att testa ;)
 
Senare idag ska jag ta tag i att göra storkok så jag får mig lite fler matlådor i frysen så att jag klarar mig resten av månaden ;)
 
Hoppas ni har en fin lördag i regenet, eller det kanske inte regnar där ni är :)
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: