What's up?!

- postat i: Livet
Hej på er!
 
Trodde jag hade bloggat idag men såg nu att jag helt glömt bort det.
Har haft fullt upp fram tills en timme sedan :P
 
Började morgonen med gymmet :) Bästa sättet att börja dagen och veckan ;)
Nöjd tjej efter dubbelpass ;)
 
Efter gymmet blev det hem för frukost.
 
Direkt efter frullen drog jag med min cykel gåendes till biltema då min cykel inte mådde så bra.
Så jag fick lämnat in min cykel på lagning och lite service. Guld stjärna till killenpå biltema som hjälpa mig. Han såg till att ta min cykel först så den blev klar på en och en halv timme. Nu går den som en klocka :)
 
Medan cykeln var på lagning så tog jag en sväng på ikano och åt lite lunch på ikea. Hittade även en present till mig själv då jag firar 6 månader utan godis i morgon :)
Får visa i morgon vad jag hittade ;)
 
Det blev även en vända till Rusta för lite hushållsartiklar och julgrejer ;) Hej jag vill ha första advent nu så jag kan julstöka ;)
 
I morgon är det kort dag i skolan och jag ska vila från gymmet.
Så i morgon måste jag verkligen plugga och diska. städa borde jag också göra ;)
 
Natti natti på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: