Var tog tiden vägen?

- postat i: Livet
Jag har nyligen pluggat klart inför morgondagens litteratur seminarium.
Kan erkänna att jag inte lustläst texten denna gång :P
 
Men jag har haft en härlig dag :)
Började med träning på gymmet med A och M. Kändes sådär i axeln under styrkepasset och jag hoppas det försvinner snart. Känns ju sådär med redskap i morgon då de övningar jag måste träna på är just armstyrka :/
Får se hur axeln känns i morgon.
 
Vid lunch dök min fina vän E upp och vi har sedan spenderat hela dagen med varandra :D Har så jäkla roligt ihop med henne. Vi har varit lite över allt i Linköping och slutade dagen med köttbullar på Ikea tillsammans med hennes härliga sambo också :)
Tack för en toppen dag och toppen kväll fina ni <3
 
 
BTW så har jag/ ska jag bli Party Lite konsult och kommer kunna hålla partyn hemma hos mig eller åka hem till dig och hålla partyn hos dig. Skulle du vara intresserad av att vara värdinna så kan ni alltid kontakta mig på [email protected]
Kolla även in vad party lite erbjuder på www.partylite.se
 
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: