Ups and downs

- postat i: Livet
Idag har mitt humör verkligen gått upp och ner.
Kände mig mest grinig hela tiden under den lilla tiden vi var i skolan. Orkade inte med något alls och tog distans från mina vänner.
Huvudet värkete och tänderna bråkar :(
 
På vägen hem från skolan släppte det mesta och allt kändes bra ett tag.
Sen när jag var i affären fick jag ont i magen istället. Det släppte och kom tillbaka efter någon timme :/
Så har typ hela dagen sätt ut :( Segt men jag tror det är kroppens sätt att säga ifrån.
Måste lyssna mer på min kropp och äta bättre. Mer vitaminer så som frukt och grönt.
 
Men idag är faktiskt en stor dag. Jag har ju gått 6 månader utan godis. Godis var mitt stora problem till min viktuppgång och ohälsa. Nu är det ute ur mitt liv och jag klarar mig så bra utan det.
Många tycker att naturgodis är samma sak mig för mig är det inte det.
Vi alla sätter våra egna regler för vårt egna bästa!
 
I går unnade jag mig ett par nya byxor och en tröja från Vila/Vero Moda.
Byxorna kostade 150:- (70% rabbat) och de är i storlek 29!!! Minst storleken jag typ någonsin ägt :D Härliga känsla :) Tröjan är snyggare bakifrån men det får ni se en annan gång ;)
 
Idag fick jag även hem mitt paket från XXL med dessa bland annat:
Så nu är jag redo för nästa veckas skridsko lektion. Dock måste jag få dem slipade först.
Det är ingen som vet om intersport eller stadium i Linköping slipar skridskor? Annars får jag cykla till XXL i helgen.
 
Nu ska jag ge mig på studierna igen även om jag är såhär trött
Ha en fin kväll!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: